Groen in de Grote Stad
Groen in de grote stad is een komische animatieserie die de bijzondere avonturen volgt van Cricket Groen, een ondeugende en vrolijke plattelandsjongen die naar de grote stad verhuist met zijn ongewone familie, waaronder zijn zus Tilly, zijn vader Bill en zijn oma Alice. Crickets nieuwsgierigheid en enthousiasme zorgen ervoor dat hij en zijn familie onvergetelijke reizen maken en de harten van hun nieuwe buren veroveren.