Far from the Madding Crowd
In dit hartstochtelijke romantische drama speelt Carey Mulligan een koppige, jonge erfgename die drie aanbidders heeft: een stoere landbouwer, een knappe soldaat en een rijke, oudere vrijgezel.
Carey Mulligan speelt een koppige, jonge vrouw in dit hartstochtelijke romantische drama, gebaseerd op de literaire klassieker van Thomas Hardy. Mulligan is Batsheba Everdene, een onafhankelijke erfgename die drie heel verschillende aanbidders aantrekt: een stoere schapenhouder (Matthias Schoenaerts), een knappe en roekeloze sergeant (Tom Sturridge) en een rijke, wat oudere vrijgezel (Michael Sheen).