Mio Papà
Duiker Lorenzo is een vrijbuiter en wil zich niet binden. Maar dan valt hij voor Claudia en krijgt hij ook een band met haar zesjarige zoontje Matteo. Er ontstaat een echte vader-zoonrelatie, maar dan zorgt het noodlot voor een totaal onverwachte wending.