L'eroe
Giorgio is een middelmatige verslaggever wiens carrière nergens heen gaat. Net als hij op het punt staat ontslagen te worden, geeft de schokkende ontvoering van de neef van een lokale zakenman hem de kans die hij nodig heeft. Hij duikt in het verhaal en hoopt dat dit hem eindelijk een held zal maken.