Dossier Eredivisie
In Dossier Eredivisie komen de mooiste momenten van de rijke historie van de leukste competitie ter wereld voorbij. Presentator Wouter Bouwman maakt een roadtrip door Nederland om in acht afleveringen de mythes en mysteries van de Eredivisie te ontrafelen.
Weinig mooier dan een geslaagde dribbel. Maar wordt er in de Eredivisie wel genoeg gedribbeld?
Wie zijn de beste assist-gevers in de Eredivisie en waar op het veld worden ze het meest gegeven?