In deze door het sprookje van Grimm geïnspireerde klassieke Mickey cartoon uit 1938 moet onze held (met de stem van Walt Disney) het opnemen tegen een hilarisch “reusachtig” probleem.
In de Middeleeuwen wordt kleermaker Mickey Mouse door de koning aangewezen om een reus te doden. Dit lukt hem uiteindelijk nadat hij de reus met naald en draad verslaat. Zo wint Mickey de hand van prinses Minnie. Bevat beelden van roken.