Mickey's Steam-Roller
Mickey Mouse bestuurt een stoomwals wanneer Minnie Mouse en zijn twee losgeslagen neefjes Puk en Max langskomen. Terwijl Mickey met Minnie staat te flirten, stelen de twee neefjes de stoomwals en laten ze een spoor van vernieling achter, waarop Mickey de achtervolging inzet. Uiteindelijk achtervolgen de jongens Mickey, wat zorgt voor de nodige chaos en hilarische momenten.