Après la pluie
In de groene weiden leidt een hond een gelukkig leven met zijn baasje, een bijzondere oude herder. Hij scheert niet alleen de wol van zijn schapen, maar verandert die ook in wolken om regen te maken en de levenscyclus in stand te houden. Maar de herder zal niet eeuwig in leven blijven. Wat zal er dan met de vallei gebeuren?
In een vallei vol groene weiden leeft een hond gelukkig met zijn baasje, een bijzondere oude herder. De herder scheert niet alleen de wol van zijn schapen, hij maakt er wolken van om regen te creëren en zo de levenscyclus in stand te houden. Maar de herder zal niet eeuwig leven. De jonge hond moet creatief en volhardend zijn om een rampscenario te voorkomen.