Signal
De vriendschap tussen twee jongens komt onder druk te staan als ze een radio bouwen om contact te leggen met iets buitenaards. Tijdens een ruzie gaat het apparaat per ongeluk kapot en komt het tragische verhaal achter hun project aan het licht.