Earthy Encounters
Een actie-avonturenfilm voor het hele gezin in de stijl van de sciencefictionfilms van vroeger. Een 16-jarige jongen gelooft dat hij zijn terminaal zieke broer kan redden met een oude bijzondere plant, die hij heeft ontdekt in het tuincentrum waar hij werkt.