Moeder en dochter: Californische droom
Isa en Barbara gaan op een roadtrip naar Los Angeles om mee te doen aan een mode-ontwerpwedstrijd. Maar niets gaat zoals verwacht!
Barbara’s droom om een grote mode-ontwerper te worden komt uit: ze mag meedoen met de WERELD ZOMERJURK MODEWEDSTRIJD die over twee weken plaatsvindt! Het is geweldig! Ze moet de originele jurk tonen die ze heeft gemaakt. Maar haar erg trotse moeder is niet zo blij als ze hoort dat de wedstrijd in Los Angeles wordt gehouden. Ze krijgt de kans om naar de andere kant van de Verenigde Staten te reizen! Dan gebeurt er nog iets gekkers: op de luchthaven helpt ze een jong meisje om van een lading paparazzi af te komen. Het jonge meisje blijkt een Amerikaanse tienerster te zijn. Ze bedankt Barbara overvloedig en nodigt haar uit om te komen kijken. Dit is super! Behalve dat Barbara’s moeder, Isabelle, alles doet om zelf ook uitgenodigd te worden. Het gevoel van Californiaanse vrijheid waar Barbara op hoopte, verandert snel in een ramp met de onhandige Isabelle.