Alles stroomt
Als Damiaan uit huis gaat, vindt zijn moeder de liefde bij een schipper en doekt ze het ouderlijk huis op. Zonder dit anker drijven moeder en zoon uit elkaar en wordt hun band op de proef gesteld door de afstand. Overleeft hun relatie de tegengestelde richtingen waarin ze worden getrokken?