Jessica Jones
Jessica richt haar eigen detectivebureau op. Dat wordt ingeschakeld voor zaken waarbij mensen met speciale gaven zijn betrokken.
Wanneer haar korte carrière als superheld door een tragedie ten einde komt, vestigt Jessica zich in New York en opent ze haar eigen detectivebureau, Alias Investigations. Dat wordt ingeschakeld voor zaken waarbij mensen met speciale gaven zijn betrokken. Jessica lijdt aan PTSS en wil goede daden doen, maar haar belangrijkste doel is niet de wereld redden: ze wil haar appartement redden en de dag doorkomen. Gebaseerd op een stripboek voor volwassenen en daarom geen superheldenverhaal voor kinderen.