Daredevil
Matt Murdock werd als kind blind. Nu bestrijdt hij overdag onrecht als advocaat en 's nachts als de superheld Daredevil in de buurt Hell's Kitchen in New York.
'Daredevil' gaat over Matt Murdock, die overdag advocaat is en 's nachts misdaadbestrijder. Hij werd als kind blind na een ongeluk en gebruikt nu als Daredevil zijn versterkte zintuigen om na zonsondergang de misdaad in New York tegen te gaan. Zijn activiteiten worden niet gewaardeerd door Wilson Fisk, alias Kingpin, en anderen wiens belangen botsen met die van Daredevil. Hoewel Murdock overdag een man is die gelooft in het strafrechtsysteem, neemt zijn alter ego het recht in eigen handen om de buurt te beschermen.