Maggie Simpson in "Playdate with Destiny"
Als Maggie Simpson in de speeltuin gered wordt door een schattige baby, is het meisje ontmoet jongen, meisje wordt verliefd op jongen, raad eens wat er dan gebeurt?
Het lijkt gewone dag in het park voor Maggie Simpson. Maar als Maggie gevaar loopt in de speeltuin redt een dappere baby haar — en steelt haar hart. Na een gelukszalige eerste speelafspraak wil Maggie haar babyminnaar de volgende dag weerzien, maar niet alles loopt zoals verwacht. Zal het lot (of Homer) haar dwarsbomen?