Rekonstruktio
Twee oude schoolvriendinnen, Pia en Lassi, ontmoeten elkaar om herinneringen op te halen uit hun jeugd. Dan ineens duikt er een oude brief op die hele andere herinneringen oproept aan een schoolfeest in een hotel in 1982.