Apollo 17: The Untold Story of the Last Men on the Moon
In 1972 markeerde Apollo 17 de laatste maanmissie van de mens. Astronauten Cernan, Schmitt en Evans, hoewel geprezen door de ruimtegemeenschap, kregen weinig openbare erkenning. Deze documentaire vertelt hun verhaal aan de hand van NASA-beelden en interviews, waarbij hun moed en de erfenis van het Apollo-programma worden geëerd.