How to Die Alone
How to Die Alone gaat over Mel, een arme, dikke, zwarte medewerkster van het vliegveld JFK. Mel is nog nooit verliefd geweest en is vergeten hoe ze moet dromen, totdat een toevallige ontmoeting met de dood ervoor zorgt dat ze eindelijk haar vleugels uitslaat en begint te leven op alle mogelijke manieren.