WWII Bomb Hunters
De geallieerden gooiden meer dan vijf miljoen bommen op nazi-Duitsland en één op de tien bommen kwam niet tot ontploffing. In Duitsland riskeren de leden van de explosievenopruimingsdienst dagelijks hun leven om deze bommen onschadelijk te maken. Jaarlijks worden er 5.000 niet-ontplofte explosieven gevonden en moeten er tienduizenden mensen worden geëvacueerd. De opruimingsdiensten maken gemiddeld per week 100 bommen uit de Tweede Wereldoorlog onschadelijk.