Please Hold the Line
In een hedendaagse Toren van Babel in Oost-Europa ontpopt een groep kabeltechnici zich onverwacht tot filosofen. Met onverstoorbare humor verbinden ze een verdeelde wereld, trotseren ze chaotische installaties, houden ze de communicatie in stand en bieden ze gevatte inzichten in de menselijke aard.