Margaret Thatcher: The Iron Lady
Vanuit haar bescheiden achtergrond heeft Margaret Thatcher zich een weg gevochten door de seksistische vooroordelen van de elite van de Conservatieve Partij en de scepsis van het Britse electoraat om de grootste Britse premier te worden sinds Winston Churchill.