Karsu's Turkije
Karsu laat ons de leukste, lekkerste en origineelste plekken zien om te eten in Turkije. Dat kan een kraampje aan de Bosporus zijn, de markt van Istanbul of een stadsfeest met Karsu's familie in haar geboortestreek. Dus als je eens wat anders wilt dan het gewone all-you-can-eat in je hotel, dan is dit het programma voor jou. En voor de liefhebbers laten we je zien hoe alle lekkernijen worden bereid en natuurlijk geven we er een eenvoudig recept bij.
Karsu neemt ons mee naar Istanbul, de prachtige Turkse metropool met 16 miljoen inwoners.
Karsu laat ons de kroegen en de kleurrijke architectuur van het Aziatische deel van Istanbul zien.
Karsu vertrekt vanuit Istanbul naar Alacati, een van de mooiste plekjes langs de Turkse Rivièra.
Karsu reist door Gaziantep, een verborgen paradijs dat niet veel toeristen trekt.