A Shop for Killers
Na de dood van Jians oom ontdekt ze dat hij een verdacht winkelcentrum heeft nagelaten. Wie was haar oom en wat voor soort winkelcentrum runde hij? Voordat Jian kan doorgronden wat er aan de hand is, wordt ze aangevallen door onbekende mensen die achter de voorraden van haar oom aan zitten.
Jians enige voogd is haar oom. Na zijn plotselinge dood ontdekt ze dat hij een verdacht winkelcentrum heeft nagelaten. Wie was haar oom en wat voor soort winkelcentrum runde hij? Voordat Jian zelfs maar kan doorgronden wat er aan de hand is, wordt ze aangevallen door onbekende mensen die achter de voorraden van haar oom aan zitten. Zal Jian het overleven nu ze alleen is?