Bad Luck
Lippo, Dagmar, Karl en Rizzo, die elk worstelen met hun eigen problemen, gaan op zoek naar geluk. Lippo wordt plotseling werkloos, Dagmar vindt een pistool en plant een overval, Karl verkoopt waterfilters om rond te komen, en Rizzo worstelt met anders zijn. Ondanks hun inspanningen maken een reeks pechgevallen en auto-ongelukken het gevoel van geluk onbereikbaar.