Happy Go Lucky
Nunzio en Paolo, die als zakenpartners nooit succes hebben gehad, openen een vegetarisch restaurant. Maar om een voedselrecensent te paaien, worden ze gedwongen om hun restaurant in een steakhouse te veranderen. Als overtuigd vegetariërs proberen ze op hilarische wijze plantaardige steaks aan de man te brengen als echt vlees, wat tot absurde situaties leidt.