Apibeurzde
Pascal is een 40-jarige gescheiden man en vandaag is het de verjaardag van zijn dierbare zoon. Pascal heeft echter nog steeds geen cadeau. Met drie stuivers in zijn ene zak en zijn liefde en vastberadenheid in de andere, springt hij samen met zijn hond op zijn brommer en gaat op zoek naar een cadeau. Een reeks onvoorziene gebeurtenissen veranderen zijn dag in een ware marathon.