CoComelon Animal Time
Mimi zoekt een gevallen ster en JJ en Boba volgen een vuurvliegje naar een magische bestemming.
Als Mochi de pannenkoeken van JJ verpest, werken de vrienden samen aan het beste ontbijt ooit.
Als er een slijmvulkaan uitbarst in het Clubhuis, moet de onhandige Boba de boel redden.
Het Clubhuis is een bende. Tori raapt haar moed bijeen om met Meneer Stofzuiger op te ruimen.
Tijdens een verjaardagsspelletje stoelendans vangen JJ en zijn vriendjes een weglopende stoel.
Weerwolf Wally laat JJ, Boba en Emmy schrikken met Halloween, totdat hij zelf aan de beurt is.
JJ en Boba gaan op snoepjacht langs de beek en vinden overal vriendelijke verrassingsmonsters.
Wally eet alleen noedels. Maar JJ deelt een nieuwe maaltijd met hem en verrast zijn smaakpapillen.
Kapitein Wally gaat op piratenavontuur in zijn badkuipboot, samen met zijn maatjes JJ en Boba.
Op kerstavond bezoekt de Kerstman het Clubhuis. Boba komt erachter wie zijn vrolijke vriend echt is.