The Happy Prince
The Happy Prince vertelt het verhaal van de laatste dagen in het tragische leven van Oscar Wilde. Hij was ooit een van de meest beroemde auteurs van Engeland. We volgen Oscar door een van zijn laatste nachtelijke zwerftochten door Parijs. Dronken valt hij van een tafel in een variété. Als hij even later op zijn sterfbed ligt, omringd door vrienden, komt het verleden weer naar boven.