The Drop: A Snowfall Saga
The Drop: A Snowfall Saga' volgt Wanda Bell en Leon Simmons in het Los Angeles van de jaren 90, waar West Coast-rap opkomt uit de nasleep van de crackepidemie. Ambitie, loyaliteit en overlevingsdrang botsen terwijl iedereen alles riskeert om iets blijvends op te bouwen.