Beyblade X
Aanstormend professioneel beybladespeler Robin Kazami vormt samen met voormalig kampioen Jaxon Cross en de razend populaire influencer Multi Nana-iro het Team Persona.
De amateurbeybladespeler Robin Kazami zit zonder team wanneer zijn vrienden hem dumpen na een vernietigende nederlaag. Gelukkig voor hem zorgt een toevallige ontmoeting met voormalig kampioen Jaxon Cross ervoor dat deze twee onwaarschijnlijke teamgenoten hun krachten gaan bundelen. Jaxon wil onder de naam Blader X terug klimmen naar de top van de X en het opnemen tegen zijn oude teamgenoot en huidige kampioen Khrome Ryugu. Wanneer hun team wordt uitgebreid met de razend populaire influencer Multi Nana-iro, zet het nieuwgevormde Team Persona alles op alles om hun plek aan de top op te eisen.