Kirby Buckets
Welkom in Kirby's wereld! Het is er grof, maf en compleet verknipt! Tijdens zijn avonturen krijgt Kirby vaak gezelschap van zijn stripfiguren, die in zijn fantasie tot leven komen en zich met zijn leven bemoeien.
Welkom in Kirby's wereld! Het is er grof, maf en compleet verknipt! De dertienjarige Kirby Buckets wil net zoals zijn grote idool een beroemde striptekenaar worden. Hij en zijn twee beste vrienden, Fish en Eli wonen in een eccentrieke stad waar het trio zich bijna dagelijks probeert te redden uit een of andere geflipte situatie voordat Kirby's zus, Dawn, en haar beste vriendin, Belinda, hen betrappen. Tijdens zijn avonturen krijgt Kirby vaak gezelschap van zijn stripfiguren, zoals Macho Taco of Driekont, die in zijn fantasie tot leven komen en zich met het dagelijks leven bemoeien.