Deli Boys
Wanneer hun vader, een succesvolle zakenman, plotseling overlijdt, verliezen een paar verwende Pakistaans-Amerikaanse broers alles en worden ze geconfronteerd met het geheime criminele leven van hun vader wanneer ze proberen zijn rol binnen de onderwereld over te nemen.
Na de plotselinge dood van hun vader, die een eigen zaak runde, raken de twee verwende broers Raj en Mir Dar alles kwijt en komen ze erachter dat hun vader meer een drugsbaron was dan een zakenman. De doorgedraaide jongens worden letterlijk de onderwereld ingezogen door hun tante en haar aartsvijand oom Ahmad. Terwijl Raj en Mir van de ene idiote catastrofe in de andere belanden, is iedere keuze die ze maken een van leven of dood. Want als je spaargeld op is, heb je ook niet meer de luxe om het te verspillen.
De Dars hebben te veel geld en vragen Max Sugar om hulp, maar hij heeft meer oog voor Lucky!
Nu het geld is witgewassen start Mir zijn golfbaandeal, terwijl Raj de jacht op Ahmad plant.
Max sleept Lucky mee naar relatietherapie. Mir en Raj spelen detective en zoeken Ahmads moordenaar.
De jongens smeden een plan om Raj te redden, terwijl Max op heterdaad betrapt wordt door Lucky.