Mickey en Minnie's Kerstverhalen
Vergezel dit seizoen Mickey, Minnie, de Kerstman en hun vrienden in vijf stop-motion, vrolijke, korte meezingfilmpjes. De beroemde vijf brengen de kerstsfeer tot leven terwijl ze een sleetocht met 'Klingelende Bellen' maken, naar Mickey's hut gaan en 'De Kerstversiering Ophangen', 'We Wensen Je een Vrolijk Kerstfeest' zingen rond de boom in de stad, een uitvoering van '12 Dagen van Kerst' geven in de werkplaats van de Kerstman en het geheel afsluiten door hun iconische 'Jippie! Kerstmis' dansmoves te rocken op een discofeestje op de Noordpool.