Kerstvoorbereiding: Een Mickey Mouse Kerstspecial
Donald besluit thuis te blijven voor de feestdagen en niet te migreren naar een warmere plek. Om deze speciale tijd te vieren, hoopt Mickey van Donalds eerste Kerstmis de beste ooit te maken!