They Fight
Ex-gedetineerde Walt Manigan keert terug naar Southeast D.C. op zoek naar verlossing. Hij moet terug naar de plek waar hij nooit meer wilde komen: een vervallen boksschool die ternauwernood overeind blijft dankzij zijn oude mentor, Slim. Daar worstelt een bont trio jonge boksers, Quincey, Peanut en Twin, met volwassen worden en het verlies van hun onschuld. Gewapend met enkel vechtlust en handschoenen. Terwijl Walt weer verstrikt raakt in de wereld die hij ontvluchtte, beseft hij dat zijn zwaarste gevecht zich buiten de ring afspeelt.