Le Mans 1955
De 24 uur van Le Mans, 1955. Driehonderdduizend toeschouwers kijken mee als om 18.00 uur Pierre Leveghs auto inrijdt op de stampvolle tribune, en de verhitte restanten van het voertuig neerregenen op de menigte; een tragedie die meer dan 80 levens kostte. Toch gaat de race door. Bij Mercedes staat een teamgenoot van Levegh klaar om het over te nemen. Hij heet John Fitch.