Kleine Lola op de boerderij
Ga met kleine Lola mee als ze met veel plezier de boerderij verkent en de dieren ontmoet en leert kennen. De vrolijke dieren zijn altijd blij om Lola te helpen met het ontdekken van dierengeluiden, verschillende soorten voedsel, boerderijvoertuigen, leefgebieden en nog veel meer.
Lola beleeft plezier op de boerderij als ze leert welke dieren loeien, blaten, en nog veel meer!