Le censeur des rêves
Elke nacht bemiddelen de Censor en zijn team Yoko's dromen. Elke nacht doen ze hun best om de pijnlijke gedachten die uit haar onderbewustzijn opkomen, te maskeren. Op een nacht gaat echter niets zoals gepland.