The Bystanders
Bystanders' zijn beschermengelen die een mens toegewezen krijgen om over te waken. Ze mogen wel ingrijpen om hun beschermeling te beschermen, maar zich niet bemoeien met hun leven. Maar niet alle Bystanders zijn even dol op hun mens of op de regels.