Suspendu
Op een ochtend in een belangrijk klassiek dansconservatorium valt een jongen tijdens de repetitie. Er breekt iets in zijn voet, waardoor hij een scherpe pijn voelt. Maar dit is de dag van zijn examen en hij weigert op te geven. Hij trotseert zijn danspartner en klasgenoten en overtuigt zichzelf ervan dat zijn lichaam geen grenzen kent.