Marvel One-Shot: A Funny Thing Happened on the Way to Thor's Hammer
Op weg naar Mexico voor de gebeurtenissen in Thor stopt agent Phil Coulson bij een benzinestation – en merkt dat er een misdaad gepleegd wordt.
Voor de gebeurtenissen van Thor stopt S.H.I.E.L.D.-agent Phil Coulson om te tanken, op weg naar New Mexico. Terwijl hij de supermarkt doorzoekt voor snacks, stormen twee gewapende overvallers binnen die de nachtportier bevelen om het geld te overhandigen en Coulson om ze zijn autosleutels te geven. Maar de overvallers zullen snel merken dat dit zachtaardige pak meer in petto heeft dan op het eerste gezicht lijkt.