Box
In een strak geregeld systeem leven verschillende figuren in hun hokjes. Dag in, dag uit doen ze hun werk, totdat het systeem door een onbalans wankelt en instort. Door de instorting vinden de figuren elkaar en ontdekken ze samen het leven buiten de hokjes.