Sky Sharks
Drones onthullen dat sommige haaien dichter bij onze kusten leven dan we ons misschien zouden willen voorstellen. Het is tijd om te kijken wie er achter je zwemt!
Als je vandaag de dag naar het strand gaat, kun je voor een grote verrassing komen te staan! Drones brengen een revolutie teweeg in alles wat we over haaien dachten te weten. En de grootste verrassing? Dat veel haaien dichter bij onze kusten leven dan we ons misschien willen voorstellen. Het is tijd om achter je te kijken. Het heftigste roofdier van de oceaan kan veel dichterbij zijn dan je denkt!