Watching
Josh zit alleen in een café en kijkt tevreden naar de wereld die aan hem voorbijtrekt. Hij negeert zijn verlangen naar serveerster Annie. Maar als Carrick zijn leven binnenstapt, doet zich voor Josh een kans voor die alles kan veranderen. In deze bloedstollende thriller is het kunnen onderscheiden van waarheid en leugen plotseling van levensbelang.