Marvel One-Shot: The Consultant
Agenten Coulson en Sitwell spannen samen om generaal Ross te stoppen zich te bemoeien met S.H.I.E.L.D.-zaken… en weten wie hen kan helpen.
Na de gebeurtenissen van The Incredible Hulk, heeft S.H.I.E.L.D.-agent Phil Coulson slecht nieuws voor agent Jasper Sitwell. The World Security Council wil dat Emil Blonsky zich bij het Avengers Initiative voegt en Coulson heeft de opdracht om generaal Thaddeus Ross vrij te laten. Ze kunnen het verzoek van de Raad niet negeren en daarom smeden Coulson en Sitwell een plan om het te saboteren met een heel speciaal geheim wapen.