Chibi Shorts - Miraculous Tales of Ladybug & Cat Noir
Als onze helden niet op een missie zijn, grijpt Cat Noir elke kans aan om te proberen Ladybug verliefd op hem te laten worden. Wat hij echter niet weet, is dat zij alleen oog heeft voor de knappe Adrien. Zal het hem toch lukken om Ladybug te verleiden met zijn ideeën, de ene nog onwaarschijnlijker en grappiger dan de andere?
Cat Noir probeert Ladybug te verleiden door een onweerstaanbaar nieuw geurtje op te doen.
Cat Noir besluit Ladybug mee uit te vragen naar de film, maar hij moet wel eerst de kaartjes vangen.
Cat Noir ontdekt dat Ladybug een liefdesbrief heeft geschreven voor haar minnaar.
Cat Noir besluit Ladybug een kitten te geven, in de hoop het hart van de superheldin te winnen.
Wanneer Cat Noir Ladybug alleen aantreft, besluit hij een romantisch diner te organiseren.