The Scariest Story Ever: A Mickey Mouse Halloween Spooktacular
Mickey wordt door zijn neefjes uitgedaagd om een eng verhaal te vertellen tijdens Halloween, maar zijn verhalen zijn vooral grappig, tot hij gedwongen wordt een echt eng verhaal te vertellen.