Man in Space
Walt Disney introduceert deze uit de tv-serie Disneyland afkomstige geanimeerde kijk op de geschiedenis van raketten en de uitdagingen van ruimtereizen.
Man in Space was de eerste Tomorrowland-special van de Disneyland tv-serie. Walt Disney introduceert deze geanimeerde kijk op de geschiedenis van raketten en de vele uitdagingen van ruimtevaart en -reizen.