La reine des renards
De koningin van de vossen is de verdrietigste van allemaal. 's Nachts zwerft haar ongeruste roedel door de stad, op zoek naar iets om haar op te vrolijken. Ze komen terug met geheime, maar niet verstuurde liefdesbrieven.