Planet of the Birds
Van de Noordpool tot afgelegen eilanden, vogels kunnen bijna overal leven. Hoe gedijen deze veerkrachtige dieren in zulke verschillende omgevingen? Ze hebben hun lichaam, veren, beweging en zang aangepast om taai en veelzijdig te zijn. Tijdens deze wereldreis door de vogelwereld leren we de nomaden van de lucht kennen.